lauantai 14. huhtikuuta 2012

Alkupalat

Maasta se pienikin ponnistaa ja alku se on tämäkin!

Tässä on tullut jo tovi jos toinenkin vietettyä kameran edessä poseeraten ja minulta on useampaankin otteeseen parilta taholta huhuiltu blogia aiheesta. Ajatuksen taisi keksiä ystäväni ja minua myös useasti kuvannut Heidi ja kuoroon yhtyikin pian avopuolisoni Hannu jolle olen paljon velkaa, mitä tulee harrastukseen jollaiseksi valokuvamalleilu minulle on muodostunut.

Olen aina viihtynyt kameran edessä, lähes poikkeuksetta lapsesta saakka, mistä onkin todisteeksi hyvien kuvien (loistavien jopa, kiitos kuvaajilleni!) lisäksi läjä täysin kammottavia tallenteita vuosien takaa, joista tuskin kannattaisi edes mainita..

Huolimatta blogini nimestä "Just shoot me allready" joka on tulkittavissa diivamaiseksi kehoitukseksi kiirehtää, pidän itseäni helppona kuvattavana, muistaakseni jotain sen suuntaista olen saanut kuulla myös minua kuvanneilta, tiedoksi teille jotka luette blogiani aikeissa minua joskus kuvata.
Minua viehätti myös lausahduksen toinen merkitys: kun on päiviä jolloin eniten vituttaa kaikki ja/tai toivoisi vain, että pääsisi tuskistaan (kyllä te tiedätte tunteen).

Oli muuten jokseenkin työlästä perfektionistina keksiä sopiva nimi blogille ja se onkin suurin syy, että sain sen aikaan vasta nyt, vaikka muusta vastahangastani pääsinkin suht pian. Tarkoituksenani olisi tässä blogissani ensisijaisesti kerätä yhteen paikkaan omia kuvasuosikeitani, kertoa itsestäni ja fiiliksistäni kuvaukseen ja vähän muuhunkin liittyen.
Enjoy!




2 kommenttia: