tiistai 1. tammikuuta 2013

End of the world as we know it

Ei loppunut sittenkään maailma, mutta vuosi ehti vaihtua sitten viimeisen blogipostauksen. Enkä keksikään parempaa postausta alkavan vuoden ensimmäiselle päivälle kuin tämän!

Minuthan onnistuttiin yllättämään ihan täysin 21. joulukuuta, jolloin eräät saattoivat juuri tuota maailmanloppuakin odotella. Kyllähän siinä maailma ainakin muuttui jos ei muuta, nimittäin minun ja Hannun maailma sillä Hannuhan otti ja kosi minua! Ja kuten seuraavasta videosta, jolla kosinta tapahtui, voi päätellä oli herra suunnitellut asiaa jo tovin minulta täysin salassa ja oli mokoma rekrytoinut koko joukon väkeä mm. videon teossa auttamaan.

Ei liene yllätys, että vaikka aivan videon viime hetkiin saakka olin täysin pihalla mistä on kyse, olin jo alkuhetkistä liikutuksestani ja onnesta pelkkinä kyyneleinä. Videohan muuten näytettiin minulle edellisessä postauksessani mainitseman Pähkinän ja Tamun Hei Scully videon jälkeen jota olimme kokoontuneet omalla porukalla katsomaan, en tosiaan yhtään osannut aavistaa! Ja tässä Hannun kokoama video tosiaan:
 

Hannu, olet minusta monin tavoin tehnyt maailman onnellisimman naisen pelkästään jo sillä, että reilu neljä vuotta sitten elämääni tulit.
Rakastan sinua, nyt ja aina! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti